Gallant Unicorn

''Det är fusk att du har 44 i ''Rida''

Tydligen så är det vädigt orättvist att jag har 44 i ''Rida'' i level 19.
Det är mycket orättvist och fusk eftersom jag är sååå mycket snabbare i tävlingar och championat.
Flera spelare har påpekat detta för mig och verkligen uttryckt sin avundssjuka och sitt hat.
Men vet ni vad? Ni kan vara lugna! Jag resultattävlar aldrig utan jag levlar mina hästar och då fokuserar jag mer på att just levla upp hästen än att ta en bra tid. Och championat, alltså har ni sett mina videor så vet ni hur bra jag är på att fastna i saker. Samma sak gäller på championat och helt ärligt så tycker jag inte att det är kul att delta i championaten. Det har liksom aldrig lockat mig, jag har testat att delta när ett nytt championat kommit till spelet och kanske blivit övertalad att hänga med på ett championat om jag spelat med någon som tycker att det är kul att delta. Men det är typ det, jag tycker helt enkelt inte att championat är så kul så jag deltar inte i dem. Så ni som skrivit att det är orättvist, ni behöver inte oroa er haha ^^
 
(Bara för att Pearl är så söt!)
 

Kommentarer
Postat av: Sally monsterlake

Får man 44 i rida då man är i lvl 19? Oooo :D

Svar: Ja det får man :) (Med rätt kläder så klart^^)
ssohaley.blogg.se

2016-02-21 @ 12:01:23
Postat av: Stephanie Diamondfall

Fattar inte vrf alla blir så avundsjuka och arga, det är väl inte ditt fel att du har spelat länge och gjort rykten och allt. Om 1-2 månader kommer alla vara ikapp ändå.

Svar: Nej jag förstår faktiskt inte heller... Jag hade förstått om jag tryckt upp det i ansiktet på varenda spelare och sprang på eller gick och ställde mig vid ett champ och skrek '' Jag har mer i rida än vad ni har jag kommer vinna!''. Men näe...
ssohaley.blogg.se

2016-02-21 @ 12:02:36 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Liza

Håller fullständigt med!
Det är ju inte ditt fel att du har spelat länge och är lvl 19 ?!
Aja det är bara konstigt...

Kram
Liza

2016-02-21 @ 12:23:08
Postat av: Cynthia Winterborn

Jag undrar inte, att de andra är så avundsjuka på dig. Slutligen skulle man också gärna vilja ha, vad andra får. I Sverige finns det dessutom en kampanj: alla är lika. ;) Alltså om en del når nu den nya leveln, så skulle det alla kunna. Men jag tror mer, att det är ett mänskligt problem. Det finns en fördel nu, som man gärna vill profitera av detta. Jag är hela tiden dåligt XD Jag skulle utnyttja den här fördelen, för att kunna må bra.

Grattis på dig och leveln 19! =D

Svar: Det hade inte spelat någon roll om jag hade haft + 50 i ''Rida'', jag hade ändå fastnat i saker hehe! Tack :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-21 @ 13:37:59 - http://winterborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: