Gallant Unicorn

Har ni flyttat eller vad håller ni på med?

Både Hawaii Jones och Jupiter Peacebloom har flyttat på sig sen de senaste uppdragen.
Jupiter kanske har gjort det på grund av att vi kommer få fortsätta göra uppdrag med honom senare,
han brukade ju stå och hålla utkik utanför G.E.D's arbetsplats, han står numera här:
 
 Frågan är: Varför just den här platsen? Den ser ju helt öde ut...
 
Sen Hawaii, hon brukade tidigare stå här vid huset som börjat bugga ur lite, kanske därför hon drog?
 
 Hon håller numera till här vid frisören, veterinären och hästtränaren. Hon kanske ville ha sällskap?
 
På tal om Hawaii, vad tror ni hennes historia i spelet är?
 Med tankte på hennes namn så undrar man ju om hon är släkt med Mississippi Jones (ni vet, killen som vi fick leta efter en skatt efter?) han hade ju en dotter som hette California Jones som var gammelmormor till Mrs Holdsworth? Jag tror att det var gammelmormor hon var i alla fall, trots att det inte var så jättelänge sedan jag gjorde uppdragen på ett av mina andra konton så minns jag helt ärligt inte helt till 100 %... Hur som helst, ni kanske hänger med i hur jag tänker?
 
Det borde ju finnas en anledning till att de bestämt sig för att flytta på en NPC bara så där och jag hoppas på att det beror på att det är uppdrag på gång (ja, kanske inte nu på stört för vi fick ju precis väldigt spännande uppdrag) för jag är väldigt nyfiken på att få veta mer om många av NPC:erna som finns i spelet men som vi ännu inte fått bekanta oss med!

Kommentarer
Postat av: Jamie Winterbell

Silencia står ju och trycker vid försäljningsstallet i Månskäreby!

Svar: Ja, hon har nått fuffens för sig ^^
ssohaley.blogg.se

2016-02-23 @ 22:00:55 - http://jamiewinterbell.weebly.com
Postat av: Matilda Southtree

Jag tror att Hawaii är med i CHILL :D Så blir de uppdrag där B)

Svar: Jag hoppas det! :D
ssohaley.blogg.se

2016-02-24 @ 08:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: