Gallant Unicorn

Hur blev det med det där egentligen?

Jag började ju spela 2011, då fanns inte funktionen som låter oss köpa fler hästar.
Vi som spelade då fick helt enkelt dras med hästen vi valt från dag 1 i våra SSO-liv, starthästen!
 
Men, i samband med att det började ryktas om att man skulle kunna köpa fler hästar kom den 
här intervjun upp på nyhetssidan:
 
Jag kan väl ändå inte ha varit ensam om att tolka det som att man skulle kunna levla flera hästar per dag genom att delta i samma tävling flera gånger? Eller?
 
Det här är från december 2012 så det är ju ett tag sen, men lite lustigt att de ändrade sig...

Kommentarer
Postat av: Frida Silverfield

Jag skrev faktiskt till supporten om det för drygt ett år sedan och frågade då det slog mig att jo, de hade ju faktiskt skrivit det. De argumenterade med att de "ångrat sig i processen" för att det skulle gå för fort att levla upp sina hästar. En GM svarade i princip samma sak i chatten när jag frågade igen. Trist!

Svar: Meh, vad tråkiga de är!
ssohaley.blogg.se

2016-02-12 @ 21:56:09 - http://emeralden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: