Gallant Unicorn

Idag blir vi nybörjare igen!

Under kvällens event ska vi klä ut oss till nybörjare och hänga i Moorland, mysigt!
Jag älskar ju min starthäst så jag är glad över att få ha med honom, andra är... Inte lika glada?
Det verkar som det är många som vekrligen hatar sin starthäst, men jag värderar min gamla trotjänare högt! Det är ju med honom som jag upptäckt hela spelet, gjort uppdrag och utforskat områden...
 
Nåja, vi ska ha nybörjarutrustning men mycket av de första sakerna man får i spelet är borta från mitt konto... Jag skrev till supporten och frågade hur det kom sig men de hävdar bara att jag sålt det som fattas. Näe, jag har banne mig inte sålt någonting från uppdrag och liknande och jag vet att det är flera som råkat ut för samma sak, alltså att saker man fick tidigt i spelet försvunnit. Lite tråkigt men enligt supporten så fanns det inget att göra åt det så jag försökte göra mitt bästa med att sätta ihop en outfit utan färdigheter. Som ''tur'' är så brukar ju inte sakerna vi får/kan köpa under högtiderna i spelet och saker vi får i uppdrag ha särskilt bra egenskaper så jag blandade ihop lite saker från uppdrag och högtider i min outfit, det blev kanske inte så fancy som jag hoppats på, så här blev det:
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sweetwood

Har hänt samma sak för mig, har nästan ingenting ifrån uppdrag längre pga att de bara försvunnit :(

2016-02-16 @ 18:59:18 - http://ysweetwood.weebly.com
Postat av: Nina Winterfall

Såg du mig igår Haley, jag var oxå på den platsen, och sa hej till dig😁

Svar: haha åhå det gjorde jag säkert, har ovanan att stå nedtabbad :P
ssohaley.blogg.se

2016-02-17 @ 06:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: