Gallant Unicorn

Intervju med Elin Goldbear

Elin Goldbear
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
har spelat i ca 5-6 år men har varit Star rider i 2 år :) 

Är du StarRider?
Japp 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Nej 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nae det tror jag inte! :) 

Hur ofta och hur länge spelar du? Spelar så ofta jag kan!
Går ju i skolan så blir när jag inte pluggar ;) 

Spelar du några andra spel?
Aa, massor olika x'D 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Att det liknar verkligheten så mycket som möjligt. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Japp, Min morganhäst vid namn Loverain 

Har du någon bästa vän i spelet?
Tyvärr inte, men vill gärna ha någon som jag kan spela och prata med! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Har ljud från spelet! 

Vad för sorts dator spelar du på?
Min skoldator x'D En HP dator 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Ja det gör jag men kommer inte ihåg vad dom heter 

Önskeras i spelet?
Mer verklighets saker 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag köpte min morganhäst Loverain :3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Är oftast den som får fart på klubben (skrivandet) Är clownen ;) Men överdriver aldrig och spammar aldrig då jag hatar sånt! 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag och min kompis hittade spelet för flera år sen :) 

Vart har du ditt hemstall?
Moorlandstallet 

Önskefunktion i spelet?
Att man ska kunna vissla eller ropa på sin häst om man kliver av och springer längre än man väntat sig x'D 

Kommentarer
Postat av: Lisa Sleepydawn

Är det du Haley eller Elin Goldbear som har fyllt i intervjun?

Svar: Jag ändrar inte texten i något som skickas in till intervjuerna, så det är inte jag som skrivit den :P
ssohaley.blogg.se

2016-02-11 @ 17:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: