Gallant Unicorn

Intervju med Tove Appledotter

Tove Appledotter
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
Sedan november 2013. 

Är du StarRider?
Ja, LT. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag är med i den underbara klubben Different Mustangs. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Jag tror det, jag har skimmeln och skulle nog ha valt en Fux om jag fik möjligheten nu. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Jag spelar ungefär varje dag i cirka 1- 3 timmar. 

Spelar du några andra spel?
Jag spelar Sims 4 och Howrse. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Klubben och mina vänner. Vissa utav mina vänner på sso har jag skapat en sådan himla bra kontakt med så att dom känns som mina bästa vänner irl. 

Har du någon favorithäst?
Vad heter den, och vilken ras är den? Just nu är min favorithäst den gråa frisiska sporthästen vid namn Darkwarrior aka Warrior. 

Har du någon bästa vän i spelet?
Japp, Elisabeth Westpoulous, Haley Hawkrock och Ellen Eveninggirl. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Det varierar väldigt mycket. Största delen utav tiden har jag inget ljud alls, när jag levlar har jag däremot musik och när det är uppdrag har jag ljudet ifrån spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på?
En vit HP, vet inte vad för sorts HP men en HP är det. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser just nu inte så många men det finns väldig många bra men dom jag läser hur nu och rekommenderar är din och Alicia Starnights blogg. 

Önskeras i spelet?
Mustang, dom kommer ju komma så om jag måste säga något annat blir det nog en New Forest, är fodervärd på en New Forest irl och hon är världens sötaste.

Ditt bästa minne i från spelet?
Hmm, det var nog när jag låste upp SGB och jag kände hur en helt ny värld öppnade sig. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Oj, den var svår men måste nog säga klubbens "hatar att levla och göra dagliga" och klubbens pratkvarn. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Min pappa läste tidningen och såg reklam om ett hästspel och jag nappade direkt. 

Vart har du ditt hemstall?
Vingården forever. 

Önskefunktion i spelet?
Större garderob, större stall och hagar. 

Kommentarer
Postat av: Amedea Misthaven

Har nån kollat in på SSO's hemsida? De ska släppa nya engelska fullblod!

Svar: Jaaaa, så peppad! :D
ssohaley.blogg.se

2016-02-28 @ 09:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: