Gallant Unicorn

Jag ska inte göra uppdrag när jag är trött

Jag gav mig på Nadinekontot och gjorde lite uppdrag där, dock så har jag varit så sjukt trött
den senaste veckan. Jag har fått en ny medicin och den gör mig så sjukt trött, och illamående. Bleh.
 
I alla fall, jag var såååå trött när jag gjorde uppdragen med Juan så jag läste:
Du klappar till Juan som blir glad och börjar gå hemåt.
 
Hur mycket jag satt och fnissade för mig själv i min ensamhet?
Mer än jag vill erkänna. 
 
Sen kollade jag lite extra noga nästa gång jag skulle ''klappa till'' Juan. Det stod ju inte så.
Jag blev lite besviken, men det var ju mer logiskt att det inte stod så faktiskt.
 
Jag vet inte varför jag tyckte att det lät kul att klappa till fåret? Jag som liksom är världens djurvän och
helst inte slår ihjäl insekter om de är i mitt sovrum (jag släpper ut dem i friheten istället) tyckte att det lät väldigt roligt att man skulle puckla på ett stackars får i ett spel. Jag tror min hjärna blir lite mos av medicinen och jag mår helt ärligt väldigt dåligt av den så jag kommer nog prata med min läkare och säga att jag inte vill fortsätta ta den. Den har inte gjort något positivt för mig utan bara förstört...

Kommentarer
Postat av: Flisan

Haha😂 Jag skulle vilja ha en outfit med färgen svart och lila på den "musblackade" islänningen ❤️ Tack för mig❤️

2016-02-15 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: