Gallant Unicorn

Jag vill ha en tävling för Islandshästarna!

Islandshästarna i spelet är så söta och jag tycker verkligen SSO lyckats med dem, 
men jag tycker att det är lite synd att de inte gett dem en egen tävling så som ponnyerna har!
Ponnyerna har ju både en egen tävling och ett eget championat (vilket jag tycker är jättebra eftersom
de är så långsamma jämfört med de andra hästarna) och jag skulle vilja ha en egen tävling för Islandshästarna med! Hur coolt hade det inte varit med ett töltrace på isen i Dinodalen?
 
Jag personligen tycker att det känns lite ''fel'' att kuta runt och hoppa en hinderbana med en fluffig liten Islandshäst (jag menar inte att Islandshästarna inte kan hoppa för det kan de absolut!) men det hade varit kul om vi fick använda den extra gångarten de har i tävlingssyfte! Jag vet inte om det kanske skulle vara svårt att få till en rolig tävling utan några hinder eller hopp alls eftersom man inte kan hoppa i tölt? Men det är en sak som jag funderat på sen Islandshästarna kom till spelet, vad tror ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellie Cloudforce

Jättebra idé!!!!!!!

2016-02-21 @ 11:56:32
Postat av: Hästälskaren

Superkul idé!!

2016-02-21 @ 12:25:30
Postat av: nicolina

jag blev endå lite besviken över att de inte har pass... är uppvuxen på en islandshäst ridskola med över 40 hästar och om de skulle ha pass då också skulle jag dö av lycka, pass är drömgångarten

Svar: Jag blev med lite förvånad över att de valt att bara ge dem tölt och inte pass, men jag är ändå glad att de la till en av deras extra gångarter istället för att bara göra dem till ponnyer med en annan form på manen typ :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-21 @ 14:41:58
Postat av: Ebba Youngland

Precis kollat hela Silverghost serien.. Grät när Silver tog ett sista andetag! ;_; Jättebra serie det där! Gråter så mkt!

Svar: Åh, kul att du gillar den :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-21 @ 15:02:33
Postat av: Hazel Oaklord

Jag är bara lvl 15 så hag har själv ingen islandshäst än, men gud vad kul det skulle vara med ett lopp där man bara fick tölta!

Svar: Du har verkligen något att se fram mot då :D (Om du nu tänker köpa en så klart ^^)
ssohaley.blogg.se

2016-02-21 @ 15:35:31
Postat av: Matilda Southtree

TÖLTREJS! På galoppbanan/annan platt bana, fast utan hinder och bara islandshästar :D

Svar: Haha ja galoppbanan borde få sig ett lyft, känns som det kan vara dags nu :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-21 @ 21:28:19
Postat av: Christelle

Jag tycker att det skulle vara superkul om det kom ett töltrace till Jorvik!^^

2016-02-22 @ 03:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: