Gallant Unicorn

Level 18

Jag har faktiskt tappat lusten att spela på mitt Haley StarStar-konto sedan de flyttade alla från WaterStar till FireStar. Det är absolut inget fel på spelarna på FireStar, de jag pratat med har varit jättegulliga! Men det jag tyckte bäst om med WaterStar var att det var så folktomt och lugnt... Det var aldrig en stor folkmassa som stod i NPC:n som gav uppdrag efter en uppdatering, inget spam i den globala chatten och inte en massa spelare som bråkade och skrek. Lugnt och tyst helt enkelt... FireStar är inte lika illa som AirStar men det är ändå en ganska stor server så helt lugnt är det ju inte. Men men, nog om det!
 
Jag loggade in för att göra klart alla hjärtans dag-uppdragen i alla fall och när jag var klar med dem så gav jag mig på de nya uppdragen och då hände det här:
 
Woho! 

Kommentarer
Postat av: Riley

OMG xD
Jag har ETT konto och är i level 14 xD Du har TVÅ (eller fler?) och är i 19 & 18!😱

(Det var jag som skickade bilden med gul text på till dig på insta om du minns😊)

Svar: Hehe jag har mer än ett till konto som är i level 18 :P
ssohaley.blogg.se

2016-02-22 @ 22:23:08
Postat av: Riley

Haha hur gör du?!💗

Svar: Jag levlar helt enkelt :P
ssohaley.blogg.se

2016-02-23 @ 09:01:27
Postat av: Potatispaj

Hur byter man till en server på ett annat språk?

Svar: Man skapar ett konto i det landet :)
ssohaley.blogg.se

2016-03-06 @ 10:27:04
Postat av: Potatispaj

Vänta, så man måste åka till det landet?

Svar: i princip så ja :P
ssohaley.blogg.se

2016-03-06 @ 20:34:44
Postat av: Potatispaj

Gud, vad jobbigt! Men man mst väl inte åka dit för att spela?? (Har inget bättre för mig, kattungen har börjat löpa, hon är SÅÅÅÅÅÅÅÅ jobbig!!

Svar: haha nej när man skapat kontot så kan man spela vart som :)
ssohaley.blogg.se

2016-03-12 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: