Gallant Unicorn

När får vi veta mer om bakgrunden till den här bilden?

Ni vet innan vi fick veta att det var Epona som skulle öppnas så fick kom en hel rad med sneak peeks 
upp på spelets hemsida. De bekräftade mest det som vi spelare frågat mycket om - ett nytt område och nya hästraser. Vi fick se två bilder, en på Nya Hillcrest och så den här bilden:
 
Det ser ju utan tvekan ut som att det har med G.E.D att göra?
Något sorts högkvarter? Kommer vi få veta mer om det här snart tror ni? Jag hoppas det!
 
Nu har det ju varit jul, nyår och nu senaste alla hjärtans dag sedan Epona öppnades så det känns som att hela storyn med Epona, Herman och G.E.D har lagts lite på is under högtiderna men jag hoppas verkligen att vi kommer att få en fortsättning på den storyn snart och inte bara en massa utfyllnad med hästar och kläder. Ja det är med kul så klart, men jag gillar verkligen storyn i spelet så jag blir lite purken när de bara lämnar storyn orörd och hoppar på något annat. Ska Herman vara fångad där vi lämnade honom när vi först kom in i Epona i alla evighet? Stackarn liksom!

Kommentarer
Postat av: Carla Freindhill

Kolla deras insta. En film som säger att det kommer uppdrag med GED på onsdag.

Svar: Jag såg det, pepp! :D
ssohaley.blogg.se

2016-02-15 @ 19:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: