Gallant Unicorn

Så, vad hoppas vi på idag?

Jag hoppas faktiskt att snön försvinner idag...
Det låter kanske konstigt med tanke på hur gärna jag ville ha snön, men nu känns det som
att det är hög tid att Jorvik får visa sin vackra gröna sida igen! Snön är jättefin och jag älskar 
hur ljust det blir i spelet, men samtidigt så saknar jag det gröna med gräs och blommor!
 
Det ser lite kul ut med palmerna i snön med, men det känns som att mina bilder och videor börjar
bli lite tråkiga med allt det vita? Snö och vinter i all ära, men nu vill jag ha sommar igen!
 
 
Så, mer då?
Det känns lite tidigt för alla hjärtans dag eftersom det inte är förrän näst nästa söndag,
dock så har de ju redan postat alla hjärtans dag-erbjudanden eller vad man ska kalla det
på hemsidan? Så de kanske kör en lång version där vi får börja med uppdragen redan i morgon?
 
Nya hästar lär det ju inte bli, så antagligen nya saker i gallerian (som jag inte kan köpa pga platsbrist).
Drömmen vore ju en utökad garderob och ett uppdaterat hemstall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: