Gallant Unicorn

Vad gör du Raptor?

Eftersom det inte kom nya uppdrag till Fashion Week så struntade jag faktiskt i att logga in och titta ens.Inga uppdrag att göra och det känns inte ens värt att titta på de nya kläderna erftersom jag ändå inte kan köpa några utan att slänga något annat...
 
Haha usch vad bitter jag låter, men blev lite besviken när det var exakt samma uppdrag som förra gången. De kunde väl ha hittat på något nytt så att vi som spelat ett tag fick något att göra med? Ja ja, inget att göra åt. Idag var jag inne och tittade lite ändå eftersom jag tycker det är roligt med det där extra rummet som bara är öppet vid speciella tillfällen. Det första jag möttes av var det här, vad håller Raptor på med? Har han blivit förstenad? Och buggen med kläderna? Eeeeh... Till och med buggarna går i repris ^^
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

Allt går i repris XD

2016-02-26 @ 20:23:51
Postat av: Ebba Youngland

Åhh, han friar! :D

2016-02-27 @ 07:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: