Gallant Unicorn

Vanessa-kontot går framåt!

De senaste dagarna har jag knappt spelat något på mitt Haley Rainstorm-konto.
Jag har loggat in och gjort de dagliga där jag behöver rykte och levlat hästen lite men
sen känns det liksom inte som om jag har så mycket att göra där de dagarna vi inte har event...
 
Jag har istället fokuserat på att levla upp mitt Vanessa-konto och det går förvånansvärt fort!
 
Woho level 13!
 
Och så har kampen med alla rykten börjat, det blir ju så himla mycket nu när alla rykten kommer samtidigt, när jag började spela så kom ju ryktena lite mer utspritt...
Det här kommer att bli jobbigt haha!
 
 
 
Vad tror ni, Dinodalen innan veckan är slut? ^^ 

Kommentarer
Postat av: Sally Silverfield

När kommer nästa onyx?

Svar: när jag är klar med det ^^
ssohaley.blogg.se

2016-02-01 @ 17:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: