Gallant Unicorn

Varför kommentera om man ändå inte menar det man skriver?

En sak som jag faktiskt blir lite irriterad på är de som är så desperata efter bekräftelse från
andra människor att de skickar smöriga kommentarer. Nu menar jag inte att det är fel att skicka
iväg en snäll kommentar, absolut inte, tvärtom! Däremot finns det personer som sitter och 
skriver saker som ''Du har det bästa kontot på Instagram/Youtube! Du har allt och ditt konto/din 
kanal är sååååå speciell jämfört med aaaaallaaa andra.'' Och så vidare.
 
Det hade varit en sak om det bara var fjäsk för att få en kommentar tillbaka,
men det som stör mig är att jag ser samma person sitta och skriva exakt samma sak till flera andra personer på Instagram/Youtube.
 
Man kan väl kanske inte
tycka att 10 personer är bäst och unika på exakt samma sätt, hänger ni med på vad jag menar?
Det känns bara fjäskigt och väldigt falskt.
 
Man kan ju så klart tycka lika mycket om olika konton, både på Youtube och Instagram och
tycker man att en video är bra så är det klart att man ska få skriva det! Men man behöver kanske inte skriva att det var den bästa videon man någonsin sett och att kanelen där som just den videon uppladdades är den allra bästa på hela Youtube om man ändå några minuter senare ska skriva exakt samma sak (kopierat ord för ord) i en kommentar till någon annans video?
 
Det känns liksom inte som att det riktigt kommer från hjärtat då eller är det bara jag som tycker 
att det är lite falskt att hålla på så? 
 
 
Sen är det ju alltid kul att få kommentarer, de är ju roligt när någon visar att de uppskattar det man gör
eller bilderna man tar. Men en ärlig kommentar uppskattas så mycket mer än ett massutskick med fjäsk! ^^
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Det låter ju bara dumt 😕

2016-02-07 @ 10:47:04
Postat av: Carla Freindhill

Om du akut behöver ny skådespelare i serier så erbjuder jag mig gärna

2016-02-07 @ 19:23:07
Postat av: Filippa Fastrock

Hej Du är BÄST❤️

2016-02-10 @ 06:17:14
Postat av: Filippa Fastrock

Hej Du är BÄST❤️

2016-02-10 @ 06:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: