Gallant Unicorn

Vårt unika band till vår häst

Hur fungerar det nu när vi kan köpa fler hästar?
Enligt druiderna i spelet ska vi ju ha ett speciellt band till vår häst, ska det vara likadant till mina
64 hästar då? Jag gjorde ett undantag och gjorde inte uppdragen på min starthäst igår utan med min
fina lilla Quarterhäst... Och även han pratade med mig! Blev lite förvånad när den här texten kom upp:
 
Jag undrar om de ändrat bilden för att spelet utvecklats eller för att vi kan köpa fler hästar nu?
Jag kan bara komma på ett tidigare tillfälle då vi fått prata med vår häst, när vi skulle in i Skuggåsarna och häststackarna inte vågade följa med. Eller har vi gjort det fler gånger? I alla fall, då pratade ju vår häst med oss men då ägde jag bara min starthäst vad jag vet så ja... Bilden är ändrad i alla fall och jag skulle gärna vilja se mer av den för jag tycker det låter så mysigt det där med att prata med hästen!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man var ny i spelet och red upp mot Silverglade byn (om man rider upp mot G.E.D) så fanns en bulldozer där och då så pratade hästen med en också ;)

Svar: Åhå, ja det kan mycket väl stämma :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-18 @ 10:14:53
Postat av: Matilda Southtree

Jag tror att de änrat för att den andra var galet ful xD
Vi pratate med hästen i Skuggåsen som du sa, men om man är nybörjare och går för nära en grävskopa så snackar hästen också med en!
Hade velat ha det här mer som de snackar med sina hästar i Starshine Legacy, då svarar hästen som om den var en människa fast den snackar i tankarna.

Svar: Haha nääääeee den var ju så söt! Lite så där halvful och charmig :P
ssohaley.blogg.se

2016-02-18 @ 10:32:43
Postat av: Daisy Eastbell

Hade varit roligt om hästarna pratade med oss på "riktigt". Så som hästarna gör i Starshine Legacy spelen då tex Lisa och Starshine har konversationer med varandra.

Svar: Åh, ja! ❤️
ssohaley.blogg.se

2016-02-18 @ 13:23:55
Postat av: Jamie Winterbell

När jag gjorde det uppdraget vid skuggåsarna så hade jag mitt danska varmblod som talade till mig. Antar att man har ett speciellt band med alla sina hästar, och det tilltalar mig <3 i luv all ma horsies

Svar: Haha åååh, mina hästar är mina bebisar, alla utom smiley-hästen som är förvisad till hästön för all evighet -_-
ssohaley.blogg.se

2016-02-18 @ 18:07:16 - http://jamiewinterbell.weebly.com
Postat av: Anonym

Jag hörde någon säga att när man gjorde det där uppdragen på sin starthäst så fick man en annan bild.

Svar: Oh, får testa det på ett annat konto :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-19 @ 06:50:43
Postat av: Elin Dragonfall

Det är så tråkigt att hästen pratar med än så sällan... det hade varit kul om den under flera ögonblick hade pratat dem än och inte bara under huvuduppdrag utan under dem flesta uppdragen, till exempel uppdrag där man letar efter något så kan hästen kommentera när man hittar något och sådant. För just nu känns det som att hästen bara är ett djur man rider runt på...

Svar: Men lite så faktiskt, håller med dig!
ssohaley.blogg.se

2016-02-20 @ 15:01:31
Postat av: Bianca Waterlund

Min Isis är inte brun! Jag gjorde skuggåsarna igår med min kära Isis men hon har inte ett brunt kantigt huvud. Det är mer min starts som ser ut så. En annan sak gällande de där upd så den där genvägen som det var skylt för funkade inte. Fick farligt fall när jag skulle ta mig ner från det andra hoppet eller vad det var. Jag borde ha spruningt in i en mörke sak. Fick ringa hem och bor i New hillcrest. Så det var ju genväg... eller inte... Ett gott råd. Ta INTE den genvägen.

2016-04-01 @ 09:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: