Gallant Unicorn

Är jag otursförföljd på något sätt eller?

De senaste dagarna har jag filmat lite när jag levlat bara för att ha något att lägga i bakgrunden
på frågevideon. Grejen är bara att när jag loggar in nu så kan jag bara gå några steg sen blir hela
skärmen som jag har SSO på helt svart? Alltså spelet fryser typ? Som tur är så har jag ju en till
skärm där jag kan stänga ned SSO så det är inte så krångligt att fixa men sen måste jag ju logga in
igen och börja om med tävlingen eller uppdraget jag håller på med? Fick göra om Ricky's uppdrag
tre gånger innan jag kunde lämna in dem eftersom skärmen blev svart mitt i allt hela tiden!
Trodde jag skulle bli tokig, men samtidigt är jag för envis för att ge upp...
 
Är det någon av er som råkar ut för samma sak?
Är det bara att installera om hela spelet igen eller? Så himla irriterande!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

För mig fryser spelet hela tiden men behöver bara tabba ner och upp det så fixad det

Svar: Jag kan inte ens tabba ned det :/
ssohaley.blogg.se

2016-01-25 @ 16:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: