Gallant Unicorn

Det blev inte riktigt som jag planerat

Hade ju tänkt sitta och klippa ihop videor och grejer igår, men livet kom lite ivägen...
Det bestämdes väldigt plötsligt att vi ska ha födelsedagsmiddag här idag (min man fyller ir idag, yey!)
så jag fick fixa inför det och sen var jag så himla trött att jag bara däckade i sängen innan klockan ens vartio på kvällen, så kan det gå haha!
 
Så jag ska klippa videor senare idag när vi ätit middag och tårta^^
 
Ni kan ju kolla in Jamie's nya blogg så länge! 
Jamie är en av medlemmarna i SneakyDragons och kvinnan är totalt galen men helt underbar så
den här bloggen vill ni inte missa! Ni kommer till den genom att klicka på bilden jag så ärligt stulit!
 

Kommentarer
Postat av: Jamie Winterbell

hahahaha chocken <3 TAACK!

2016-01-24 @ 14:32:22
Postat av: Filipa GC

Här du en man!?!?!?😰😰😰😱😱😱😨😨😨😨😮😮😮

Svar: haha yes :)
ssohaley.blogg.se

2016-01-24 @ 16:42:22
Postat av: Anonym

Ha den äran "din man"!!! <3

2016-01-24 @ 21:54:36
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Hälsa grattis från mig ❤️

2016-01-25 @ 11:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: