Gallant Unicorn

En sak jag verkligen skulle vilja ha i spelet

Även om det inte skulle fylla någon funktion mer än att det vore fint så vill jag ha mer detaljerade
benskydd till hästarna, eller allra helst senskydd! Fina med ludd och remmar...
Det är pixelhästar så det måste väl vara okej att ha utrustning enbart för att det är snyggt då?
 
Alltså liknande de här: 
 
 
 
 
Snälla SSO, ni var ju på rätt väg (okej de satt bak och fram på hästen men det är tanken som räknas)! Nu så är det samma vanliga sorts benlindor och jag tycker att det är lite synd att de inte utvecklar just benlindorna mer än vad de gjort sen de kom till spelet... Det finns ju några som liknar benskydd lite mer och jag hoppas att de fortsätter i den riktningen :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

Jag vill ha benskydd och boots :D I olika fina färger <3 Och lindor som inte går över kotan (det är inte bra för hästerna!), och fler sorters träns (hackamore, remont), och olika bett :D Det är lite saker jag vill ha i hästväg xD

2016-01-16 @ 18:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: