Gallant Unicorn

Gårdagens event, Nerd-off

Igår så höll Amanda Youngweb i ett event som hon kallade  för ''Nerd-off''.
Vi skulle klä ut oss till en karaktär från en bok, serie. film... Ja ni förstår!
Jag och Haley Underfall gick ihop och klädde ut oss, kan ni gissa till vad?
 
 
 
Vi skulle föreställa Team Rocket från Pokémon!
Vet inte om vi lyckades, det var sjukt svårt att hitta en frisyr som passade!
 Så här såg jag ut! Håret var såååå coolt, det lyste liksom?
Hade det inte varit för serien så hade jag velat ha det jämt!
 
Det var ett event där man var tvungen att hänga med ( Amanda skrev citat från serier, filmer och
böcker och så skulle vi skriva vilken film det kom ifrån) så det blev inte så många bilder tyvärr.
Här är en på oss som deltog på eventet:
 
 
Efter eventet så bytte jag tillbaka till mitt ''vanliga'' hår igen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: