Gallant Unicorn

Intervju med Bella Catfield

Bella Catfield
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) ♡ 

Hur länge har du spelat? 
Sedan år 2013 alltså 2 år :) 

Är du StarRider? 
Japp! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nej jag är klubbklös 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, jag skulle byta till den gråa skimmeln :) 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Minst 2h per dag 

Spelar du några andra spel? 
Nej 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Alla mina bästa kompisar som jag skypar med varje dag <3 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad 
heter dom? 
Jag har 9 hästar: 
BigBrother aka Biggie, Jorvikiskt varmblod, level 15 
WildKing aka King, Friser, level 15 
PeaceHeart aka Rose, Quarter, level 15 
SpaceBorn aka Stella, Overo, level 15 
EveningMist aka Eve, Morgan, level 15 
FoxChaser aka Chase, Morgan, level 15 
SnowDancer aka Daim, Shire, level 15 
FrostBoy aka Frolle, Fjording, level 15 
CharmPrince aka Prinsen, Islandshäst, level 15 


Har du någon bästa vän i spelet? 
Matilda Youngpie, Alessia Sunlee, Zelda Moonhall & Alicia BraveChild <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
När jag inte skypar lyssnar jag på musik och sjunger med ;) 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Samsung 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din :) http://matildayoungpie.blogg.se/ http://bellacatfield.blogg.se/ 

Önskeras i spelet? 
Mustanger 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag träffade Alicia, Zelda och Matilda 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag skulle nog säga clownen men jag vet inte vad mina kompisar säger, haha! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag var hemms hos min kompis, hon visade mig sso och då gjorde jag en egen gubbe <3

Vart har du ditt hemstall? 
I Nya hillcrest stallet <3 

Önskefunktion i spelet? 
Att det kan vara två klubbägare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: