Gallant Unicorn

Intervju med Ebba Ponyheart

Ebba Ponyheart
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sedan den 11 december 2011. Upptäckte att Haley (som har bloggen) började samma datum! :O Lite konstigt xD 

Är du StarRider? 
Ja, Lifetime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är med i Purple Witches. Det är en aktiv, flummig och allt annat som man vill ha i en perfekt klubb! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, Jag tror det. Jag har en hel vit med vit man och svans. Den ser smutsig ut. XC 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
jag spelar varje dag. Mer en en timme iaf! 

Spelar du några andra spel? 
Jag har spelat sims 4 men det har kraschat helt. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubb, Vänner, Hästar. Tror det är det. :) 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag har många favoriter, Men min Shire Megahill som är den mörkbruna med svart man. Det var en av de tre första som kom. (Den man köper i FortPinta) Och fux islandshästen! Hon heter Honeytwin. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Nej, Är med om rätt ofta att vissa pratar skit om mig till en ''kompis'' Som inte berättar det för mig. Men alla i klubben har en stor del av mitt hjärta. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ibland, Men oftast lyssnar jag på musik eller skypar. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Mac Book. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser många! Den som kommer på första plats är så klart den vi är inne på nu! Haleys, Aktiv, Rolig, Intressant. Super bra! Sen gillar jag Alicia Starnights blogg och Sture och nemos! 

Önskeras i spelet? 
Falabella, Asså hur gulligt att rida runt på en liiten ponny? *-* <3 Haflinger, Finsk häst och alter-real. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Jag vet inte. Har glömt många roliga grejer. Tror det var när jag gick med i water cobras. Den klubben betydde allt för mig... ;( <3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Hästsamlare, klädessamlare och klubbens gott och blandat CX 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Såg reklam :) 

Vart har du ditt hemstall? 
I Epona. 

Önskefunktion i spelet? 
STOOOORT stall och kanske ett eget hus?! Och stor garderob, Min är typ full! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: