Gallant Unicorn

Intervju med Eline Starhill

Eline Starhill (Årets första inlägg, yey!)
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
Sedan den 23 februari 2014. 
 
Är du StarRider?
Japp, Lifetime :) 
 
Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag är inte medlem i en klubb just nu men ska troligtvis gå med i Different Mustangs. 
 
Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Absolut inte! Är jättenöjd med mitt fina fux sto som har en vit bläs och höga vita strumpor :) 
 
Hur ofta och hur länge spelar du?
Spelar oftast varje dag men kan hända att jag hoppar över en dag. När jag spelar brukar jag spela i ungefär 1 och en halv timme. 
 
Spelar du några andra spel?
Nepp, det gör jag inte cx 
 
Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Rida och få ta hand om alla mina hästar och ha roligt med mina vänner :) 
 
Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Jag har många favoriter som t.ex min Frieser (Darkbelle),min Quarter (Hawkeye) men den jag gillar mest måste nog ändå vara mitt Jorvikiska varmblod (startisen) som heter Emeraldgirl. 
 
Har du någon bästa vän i spelet?
Flera! Wilma Shadowlake, Liv Pandamountain och Juliette Swordgirl är mina närmaste vänner/bästa vänner. 
 
Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Brukar inte lyssna på musik när jag spelar så jag brukar alltid ha spelets ljud på :) 
 
Vad för sorts dator spelar du på?
Bärbar dator spelar jag på. 
 
Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser (bara) denna blogg, alltså Haley Rainstorm och Alicia Starnights. Skulle verkligen rekommendera båda två, haha :D 
 
Önskeras i spelet?
Haflinger! 
 
Ditt bästa minne i från spelet?
Skulle nog säga alla saker jag och Wilma Shadowlake gjort tillsammans, typ utforskat ställen och så ;) 
 
Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Skulle nog säga att jag är den personen som vill att allting ska vara så verklighetstroget som möjligt! Försöker till exempel inte ha stallhjälp så ofta utan sköter om mina hästar själv istället. 
 
Hur kommer det sig att du började spela?
Min vän hade börjat spela och hon ville att jag skulle hjälpa henne lite. Det blev att jag spelade mycket på hennes konto den dagen och dagen efter bestämde jag mig för att skapa ett eget konto! 
 
Vart har du ditt hemstall?
Just nu bor jag i Fort Pinta men jag bukar skifta lite emellan att bo i Skördebygden också :) 
 
Önskefunktion i spelet?
Min önskefunktion är att kunna ha olika "sparkonton" där man kan liksom lägga undan sc och js. I ett sådant konto kanske man lägger in 50 sc av sin veckopeng varje vecka till att spara till en ny häst, eller lägga in js i ett klädkonto? Aja, jättedåligt förklarat och ganska komplicerad funktion men hoppas att ni förstår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: