Gallant Unicorn

Intervju med Matilda Southtree

Matilda Southtree
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Påsken 2014 började jag nog spela (lite innan), men har haft min mail regristerad längre xD 

Är du StarRider? 
Lifetime :D på mitt nr 1 konto, har flera (ej star rider) 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Just nu Light Judges, och på mitt nr 2 konto Mountain Pearls 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Kanske hade valt vit man, men jag älskar min grå + gråa start :D och på andra så ja, hon ska ha en vit häst (som hon har) 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Varje dag, minst så länge att jag hinner med dagliga xD 

Spelar du några andra spel? 
Star stable Höstryttaren, 1 springdale, horzez (tror det heter horzez 2), starshine, men det e ju inga onlinespel xD spelar även en del spel på mobilen 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Svårt att svara på 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Silvermountain, start, Moongirl, arab, Skyrunner, ponny, Wildwhisper, chincoteague, Morningmystery, frisisk sport, som bara några exempel xD 
 
Har du någon bästa vän i spelet? 
Louise Maccamp toppar nog listan på vännerna, bara en minibit efter så är det nog Sofia Zebraforest! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Avstängt eller spelljud xD 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En useldator :) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din, alicia starnight, esme silverforce, oooooch vad var det mer för nån bra jag läste.... Hm 

Önskeras i spelet? 
Eftersom att Islandshästarna är här så är det nog... Typ en travare xD Eftersom att jag känner en sån IRL 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Vet inte :D 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Starcoins-spararen tror jag 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Testade för länge sen men sen behövde man installera och då struntade jag i det, en (lång) tid senare så kom det ett mail från SSO och då tänkte jag att jag kunde installera det :D 

Vart har du ditt hemstall? 
Jorvikstallet <3 

Önskefunktion i spelet? 
Dölj alla spelare! *•* (så kan man välja ifall klubb, vänner, och grupp ska synas, och man kan fortfarande skriva med alla i chat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: