Gallant Unicorn

Intervju med Matilda Youngpie

Matilda Youngpie
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
I 3år, sedan 2013. 

Är du StarRider? 
Ja, för tillfället c: 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nej, jag är en "ensam varg" kan man säga, haha! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja,min är hel vit men om jag skulle få välja en ny skulle det jag vara grå skimmeln eller en brun häst med vit mann. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar varje dag, ca 1-2, ibland 3h. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, Minecraft, The Sims 4 och Agario om det räknas, haha! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Alla mina pixel hästar, dem betyder så himla mycket för mig <3 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad 
heter dom? 
Jag har 9st hästar. 
Morgan (gamal) - Misttear aka Melissa 
Morgan (nya) - Minigirl aka Gloria 
Friserhäst - Lovebeauty aka Lova 
Ponny - Silverangel aka Sheila 
Nordsvensk - Angelheart aka Flora 
Fjording - Lionking aka Pepsi 
Quater - Emberbell aka Bella 
Jorviskt varmblod - Dreamprincess aka Dreaman 
Arab - Autumnsong aka Ariel 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja, hon är världens underbaraste människa. Sabina Pinkstar <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Det beror på om jag Skypar eller inte, oftast musik. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag har min skoldator, Macbook Air. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
aliciastarstable.blogg.se 
courtneysilverhill.weebly.com 
emlanbretta.blogg.se 
silverknight.blogg.se 
ssohaley.blogg.se 
matildayoungpie.blogg.se 

Önskeras i spelet? 
Svenskt varmblod helt klart! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Haha, det måste vara när man pratar med sin häst för att den blev rädd för bulldozern i början av spelet! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den seriösa och "klubbens" clown. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Sabina började spela och så gjorde vi den här gubben så att jag "kunde vara med". 

Vart har du ditt hemstall? 
Fort Pinta, det är såå fint! 

Önskefunktion i spelet? 
Att man kan vara fler på Air Star servern. Blev så ledsen när dem sa "denna servern är full" så att jag fick byta ;( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: