Gallant Unicorn

Intervju med Siri Spidernight

Siri Spidernight
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Sen 6 dagar efter sso öppnades 

Är du StarRider? 
Life time

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
är med i Ice Mice

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
aldrig i livet

Hur ofta och hur länge spelar du? 
länge 

Spelar du några andra spel? 
nej inte just nu

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
att vara med mina vänner

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
favvo ras är nog Quater hästen

Har du någon bästa vän i spelet?
 många

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
musik

Vad för sorts dator spelar du på?
Windows 
 
Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja jag tycker om din blogg Haley Rainstorm , Courtney Silverhills , Evenina Silverknights och Esmeralda Silverforce blogg


Önskeras i spelet?
 Ny animerade arabiska fullblod

Ditt bästa minne i från spelet?
när jag träffade mina vänner

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
 Seriösa och glada 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Sökte efter hästspel

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna rida på får

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: