Gallant Unicorn

Intervju med Tilde 'Tuss' Darkstorm

Tilde 'Tuss' Darkstorm
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
4 år, tror jag. 

Är du StarRider? 
Självklart! Lifetime efter bara en dag i spelet! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Royal Fighters som ägs av Emelie Silverhaven <3 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Jaaaa!!! HATAR min startis! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Ehm... Varje dag 3-4 timmar.. 'Host host' 

Spelar du några andra spel? 
Sims3, Minecraft och Call of duty GHOST. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Min underbara klubb och alla vänner! Men all levling kan dra åt helvete! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Hmm... Svårt val. Antingen min mörkbruna Morgan Stormpearl aka Sonny eller den borkfärgade achalteekern från vingården. Han heter Stormhunter aka Cesar (Nej, inte Ceasar) 


Har du någon bästa vän i spelet? 
Hela klubben: Dani, Alli, Liz, Hilmer, Ezzi, Arla, Emlan, Mette, Ceco, Kingen, Natta, Malin, Luna och måååånga fler <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ibland spelljudet, men oftast youtube eller musik. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
2 olika. En stationär speldator från HP och en seg laptop från något dåligt märke. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Emlan och Kims, Nemos, din, Haley U, Sture, Esme, Nouw.com/ssomelissa och Sashas blogg. 

Önskeras i spelet? 
Det har ju alltid varit islandshäst... Kanske en Mustang. Men mest tror jag på en Tennessee Walker Horse med sin speciella gångart som jag aldrig kommer ihåg vad den heter. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag fick gå med i Royal Fighters. Love you RF <3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Åå! Den var lätt! Jag är clownen heeeelt klart! Mette som filmar med Kim har tillochmed fått mig att framstå som ett skämt i Kims videos ;) 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag googlade på hästspel och fick upp sso. Sedan var jag fast! 

Vart har du ditt hemstall? 
Epona såklart! 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna lägga täcke på hästarna och att kunna köra hästarna i vagn

Kommentarer
Postat av: Ellen Flowerhome

Haha, jag brukar kalla henne Tosse i klubben <3

2016-01-13 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: