Gallant Unicorn

Jag var miljonär i en liten stund

Jag har på något sätt lyckats samla på mig 10 000 Shillings, och då är man ju miljonär på SSO...
Detta var så klart tvunget att fotas för under de fyra åren som jag spelat så har det bara hänt några
få gånger (jag är lite för lat för att spara Shillings, jag åker transport överallt!).
 
Passade på att köpa en tröja jag tittat på ett tag men valt att inte köpa på grund av kaoset i
min garderob... Nu när jag köpt den för Shillings så skulle det inte svida lika mycket om jag
skulle välja att sälja den på grund av platsbrist. Då har jag ju inte lagt ner riktiga pengar via StarCoins...
 
 
Visst är den fin? Önskar att vi kunde ha ''lösa'' halsdukar som vi kunde matcha till våra kläder!

Kommentarer
Postat av: FLISAN

Den var fin! Haha tycker du va ganska rik på Sc med XD

Svar: Jag köpte StarCoins som en julklapp till mig själv :P
ssohaley.blogg.se

2016-01-08 @ 11:03:37
Postat av: Ebba

Vart köpte du de ridbyxorna du har på bilden? :D

Svar: Man får den via arkeologin :)
ssohaley.blogg.se

2016-01-09 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: