Gallant Unicorn

Kämpaaaaaaa

Det är vad jag säger till mig själv varje gång jag blir less på att bygga rykte.
Jag vill inte ha en massa rykten som ligger ofärdiga så jag tragglar på med
de dagliga som ger rykte i de fraktionerna där jag inte är beundrad...
 
Just nu är det bara Månskärebyn och Ricky som jag kan bygga rykte med och så här ser det ut just nu:
 
Månskärebyn är jag ju snart klar med, men Ricky? 
Det känns som att det kommer ta evigheters evigheter att blir klar där! Jag hoppas vi får nya
uppdrag med honom snart som kan ge en liten skjuts upp i ryktesväg! Jag tyckte att uppdragen vi
fick förra veckan med just Ricky var jätteroliga så vill gärna ha fler uppdrag i samma stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: