Gallant Unicorn

När jag väl har en häst att levla...

...så blir jag sjuk när vi ska ha ett levlingsevent?
Alltså jag orkar inte! 
 
Satt vid datorn och hackade tänder med två filtar. Heja feberfrossa!
Kämpade mig igenom allt utom banorna vid Gyllenbladstallet men sen orkade jag inte mer...
Vi ska ha levlingsevent ikväll men jag känner att jag är inte i skick för att vara social och levla med
de andra, jag är för lättirriterad och grinig ehe så jag levlade lite tidigare och nu ska jag bädda ned
mig i soffan och kolla på Criminal Minds tills jag somnar. Spännande dag osch så vidare...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Dragonfall

Jag vet inte riktigt vad jag ska kommentera så jag skriver bara krya på dig. Krya på dig!

2016-01-07 @ 20:51:06
Postat av: Rebecca Spoderstar

Det här har inte med inlägget att göra men jag har köpt den vita fjordingen, den fick namnet Snowdancer och älskar den 😍 Jag undrar bara om du tycker om den fjordingen??
Valde jag ett bra namn och så undrar jag om du tycker jag ska köpa den grå fjordingen och isåfall är Greysuprise är ett bra namn ( om den nu kan heta det xD )

Älskar din blogg😍❣❣❣

Svar: Åh, har just de två Fjordingarna och tycker båda dina namnförslag är jättefina :)
ssohaley.blogg.se

2016-01-07 @ 21:59:37
Postat av: Nadia Oakhall

Krya ❤❤❤

2016-01-07 @ 22:15:34
Postat av: Rachel Lionson

Bli frisk snart, kram! ❤

2016-01-07 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: