Gallant Unicorn

Oookej, mysko bugg?

Hade fått max med Shillings på mitt konto på FireStar så jag tänkte köpa den fina nya jackan.
Så jag åkte till gallerian och gick in i klädbutiken. Dock så uppstod ett litet problem:
 
Ehrm, jaha? Vad göra?
Kunde inte klicka på escape så jag kunde inte gå ut ur butiken eller någonting,
inte klicka upp väskan genom att klicka på ''i'' eller någonting så jag fick helt enkelt tabba ned spelet och stänga av det på den vägen för att logga ut så jag kunde komma ut ur butiken igen!
Jaha ja, det var ju ett intressant sätt att se butiken på om inte annat haha!

Kommentarer
Postat av: Tindra Purplenight

Fyyy så har hänt mig det senaste hela tiden... När det händer så kan det ta ett tag men om du väntar ett tag kommer det! Kram

2016-01-18 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: