Gallant Unicorn

Preggoveckan är slut

Idag var det sista dagen på Natalie och Ninas preggovecka!
 
Om min karaktär hade kunnat vara gravid hade hon nog sett ut ungefär så här:
 
Jag och Jamie valde ju samma man, så vi tog ett litet gruppfoto:
 
 
Dagens event gick helt enkelt ut på att vi skulle ta oss till BB och föda våra, eh, barn...
Vi fick gå hela vägen dit haha!
 
 
 
BB låg så klart i klubbhuset!
När alla barnen var födda så fick vi ta oss tillbaka till bibblan där eventet började.
 
Tyvärr så hade vissa av oss inte gett så bra svar när eventledarna ställde frågor till oss, så vi
fick tyvärr inte behålla våra barn... Jag tyckte att jag hade väldigt bra svar? Men tydligen inte haha!
Jag hann i alla fall namnge barnet, han skulle heta ''Uranus Peacebloom''.
Ja han fick sin pappas efternamn!
 
Hur som helst, jag kan tänka mig att barnet hade sett ut ungefär så här:
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Nämen vilket vackert ansikte han har 😂

2016-01-28 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: