Gallant Unicorn

Så det blev en uppdatering ändå

Det tog sin lilla tid men det gick ändå att logga in senare på kvällen igår.
Jag tänker vänta lite med att skriva om uppdragen eftersom jag kan tänka mig
att det var många som inte hann logga in igår. Men jag gillade uppdateringen, trots att
uppdragen var väldigt korta? Och det kändes lite som att de uppdragen hade varit lite mer 
passande före jul och inte nu efteråt? Att snön fortfarande var kvar var dock en rolig överraskning.
Tycker de är så himla snabba med att ta bort den annars, jag gillar spelet utan snö med men tycker 
att snön är så mysig! Spelet ser ju ändå likadant ut större delen av året så gillar omväxlingen!
 
Däremot den nya frisörsalongen? Njäe. Gamla frisyrer (om dock mycket billigare) lockade inte
alls. Det var några som kommit i en ny färg men det var ingen som föll mig i smaken.
Hade hellre sett att det kom nya fräscha frisyrer i en frisörsalong som var permanent och inte
som de gjorde nu, mestadels gamla frisyrer i en tillfällig salong...
 
Kläderna däremot, ååh vad jag vill ha en större garderob nu! Det finns så många fina saker som
jag vill köpa men jag har helt enkelt inte plats för mer än det jag redan har. Som den här jackan:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: