Gallant Unicorn

Så många vänförfrågningar, så lite plats!

Har en plats kvar på min vänlista som jag har sparat till en speciell person...
Eftersom jag inte har full vänlista så ser det ut så här när jag skriver något i den globala chatten:
 
 
Det verkar som att de öppnat upp AirStar igen? Det är det enda folk skriver om, ja det + att de bråkar om ifall AirStar är server 1 eller 2.
Det är tydligen väldigt viktigt det där med siffrorna, personligen så tycker jag inte att det spelar någon roll. Huvudsaken är väl att man vet namnet på servern man spelar på? Eller? ^^ 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Vi är väll fortfarande vänner? ☺️

Svar: Varför skulle vi inte vara det? :O
ssohaley.blogg.se

2016-01-15 @ 21:02:18
Postat av: Yvonne Sweetwood

De har inte öppna upp air star igen, iaf vad jag vet? :o Måste kolla nu ju haha :D

Svar: Jo, det är massa spelare som bytt till AirStar idag...
ssohaley.blogg.se

2016-01-15 @ 22:08:34 - http://ysweetwood.weebly.com
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Bra hehe. Liksom trodde du tagit bort mig från vänlistan och tagit en annan vän. Hehe

Svar: Varför skulle jag göra de? :S Tar inte bort folk från min vänlista så länge de inte är väldigt inaktiva eller otrevliga
ssohaley.blogg.se

2016-01-16 @ 10:58:25
Postat av: Yvonne Sweetwood

Haha okej xD Då vet jag det, är ingen som läser så jätteofta i global :P

2016-01-16 @ 14:08:17 - http://ysweetwood.weebly.com
Postat av: Bambi Ponyforest

Dem har fixat så det är mer plats på air star, jag tror det är därför dem hade spelet nere så länge :/
Och min bästis bytte..

2016-01-16 @ 18:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: