Gallant Unicorn

Stackars Vanessa

Vad hände här då? Jo, jag kan ha glömt bort stackars Vanessa och hennes häst i några veckor typ?
Jag tog ju tag i ett konto som jag skapade för, eh ja, länge sen?
Det gick riktigt bra de första dagarna och sen vet jag inte riktigt vad som hände?
 
 
Hur som helst, nu när det var dubbel Starcoins-helg så passade jag på att fylla på några dagars starrider och då fick jag ju lite extra Starcoins så jag tog hästkraken som var så ledsen att han inte visste vart han skulle ta vägen till veterinären haha! Vanessa fick lite nya kläder med:
 
Nya kläder och lite ny utrustning! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Vanessa's frisyr dock?
Jag tycker att den är fin framifrån, men bakifrån? Det ser typ ut som att någon gått loss med en sax?
 
Jag hoppas verkligen på nya frisyrer snart, det är verkligen dags nu!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Logga in på Haley nuuu

Svar: Har gjort dagliga och levlat där idag juuuu! :P
ssohaley.blogg.se

2016-01-30 @ 19:14:06 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Nadia

Fler frisyrer👍

2016-01-30 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: