Gallant Unicorn

Veckan då hela Sneaky dragons blir gravida

Yes, ni läste rätt! Hela klubben ska bli på smällen, i alla fall om Nina och Natalie får bestämma...
Alltså de där två, så himla random! Om jag förstått det här rätt så ska veckan gå ut på att vi ska
hitta en kille som ska bli pappan till våra barn på SSO, eh ja... Haha det låter bara så himla fel
men det var sjukt kul igår när vi hade veckans första event! 
 
Såhär stod det på schemat:
 
Måndag  25 Januari - 19.30 
Dags att bli gravid!
Vi möts bakom bibblan klädda för dejt men tänk också på att vara snabba så ni kan fly undan oönskade friare.
 
Så här vackra var jag och Sunwarrior, försökte snatcha lite pluspoäng hos Natalie genom att
matcha outfiten i hennes favoritfärg - rosa! Tror dock inte det gick nått vidare, attans :(
 
 
Hur som helst, det hela gick ut på att vi skulle hitta olika manliga NPC:er via ledtrådar som vi fick av Nina och Natalie. Här på bilden ser ni hur jag och Sashi hittade Natalie först av alla. Så stolta!
Ja, Natalie var ju så klart inte en av de manliga NPC:erna, utan Natalie och Nina stod vid NPC:n vi skulle hitta!
 
 
Jag fotade tyvärr inte så mycket, jag hade fullt upp med att leta NPC:er! Det var inte det lättaste eftersom jag hade världens chattlagg och det tog flera minuter för all text att laddas in ibland. Som tur var så var de andra drakarna snälla nog att läsa upp ledtrådarna högt på TeamSpeak, annars hade jag fått ge upp!
Här hade vi precis hittat Josh!
 
Det var stressigt, men kul! När vi återsamlades på Vingården så var vi visst gravida hela bunten,
snabba ryck här! Jag väntar med spänning på vad resten av veckan har att erbjuda! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Natalie Skyforce

Nehe du Janni ;) Att försöka sneaka till dig pluspoäng funkar inte <3

Svar: Damn it! :P
ssohaley.blogg.se

2016-01-26 @ 17:34:03 - http://nouw.com/NatalieSkyforce

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: