Gallant Unicorn

Brum brum

Är det bara jag som sitter och gör ljudeffekter i mitt huvud när jag springer runt med mina hästar? 
''Wrooooom och bruuuum bruuum'' typ? Det är en vana jag haft med mig ända sedan jag började spela haha!
(Tur att folk inte hör mig ehe...)
 
På spelfronten går det verkligen upp och ned, antingen sitter jag i flera timmar och spelar in videor eller så loggar jag bara in för att svara på brev och liknande. Just nu finns det inget mellanting och jag suktar efter ryktesuppdrag. Något att bryta av lite med. Men jag tror det blir bättre när eventen med klubben drar igång igen! Som om jag ens har tid att sitta och maska på SSO egentligen, håller på att måla fönster för fullt hemma. Usch och fy vad varmt och obekvämt det är! Men men, nu ska jag sätta mig och spela in en outfitvideo! Hur har ni det i värmen? Eller är det bara i Småland som det känns som att hela världen håller på att smälta? :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sweetwood

Smälter som en isglass här i gbg hahaha

2016-07-25 @ 20:39:22
Postat av: Sofia Eveningsmith

Jag smälter som en jag vett inte vad här i Kalmar förstår inte hur jag orkade en crossfit träningspass och sen rida?!

Svar: Haha åh jösses 😂
ssohaley.blogg.se

2016-07-25 @ 21:11:10
Postat av: Amedea

Jätteeee varmt🔥

2016-07-25 @ 22:50:24
Postat av: Hazel Oaklord

Haha, där jag bor i södra Närke var det 33 grader eller mer igår. Låg på stranden och orkade inte göra någonting 😅☀️🔥

2016-07-26 @ 12:09:43
Postat av: signe swordstar

Jag dör just nu här hemma, det är så varmt!

2016-07-26 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: