Gallant Unicorn

''Friesern har röda ögon!''

Världens bråk om en liten skitsak så fort det kommer en ny häst.
Jag såg att det gnälldes över det här på FireStar igår, och nu påpekades det även på AirStar.
Jag vill inte vara taskig eller så, men om ni ser det här som en röd ton så borde ni nog kolla 
upp era färginställningar på datorn... Personligen tycker jag att de har en vacker brun färg?
(Det var just den här Friesern de pratade om. Och jag valde den mestadels på grund av ögonen haha!)
 
På tal om det, det är några som undrat vilken av de tre nya hästarna jag köpte.
Svaret är den som står närmast Will's väderkvarn. Alltså den här:
 
 

Kommentarer
Postat av: Riley

Det lutar åt det röda hållet men ör ändå inte rött enligt mig :)

2016-07-10 @ 22:38:50 - http://ssorileys.blogg.se
Postat av: signe swordstar

Har inte den så har inte tänkt på det cx PS hör inget på fluffy unicorn

Svar: Folk hade tydligen seriösa problem med det haha :P
ssohaley.blogg.se

2016-07-10 @ 23:44:18
Postat av: Anonym

Jag tycker dom är bruna? 😂😂

2016-07-11 @ 10:27:10
Postat av: My

Eeh... Sorry ni som tycker de är röda men... na de ser ju ganska bruna ut enligt mig ;)

2016-07-11 @ 20:35:52
Postat av: Dakota

Har inte ens märkt det förrän i går, då min mormor påpekade det!:)

2016-07-14 @ 12:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: