Gallant Unicorn

Intervju med Alicia Friendwater

För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Alicia Friendwater
 
Hur länge har du spelat? 
Sen Oktober 2011/2012, är lite dum där för kommer inte ihåg men tror 2011... ^~^ 

Är du StarRider? 
Japp, Lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Dragon Tide <3 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej! Jag tycker att har man spelat en längre tid under SSO's existens, så borde man ju ha kvar den för känslan man hade av gamla SSO. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag är oftast inne på kvällarna och spelar kanske en timme eller 2, sen beror det ju på eventen också ^^ 

Spelar du några andra spel? 
Ja o ja. Overwatch (Ska köpa det iaf), League of Legends (LovleX > EuW) Howrse (Silverhorse) Maplestory EU, Minecraft (Aimixa) Alicia Online (Shiru) 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det viktigaste i spelet för mig är mina vänner, och klubben. Oooooch att det är KUL :3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min favorithäst är Nocturne, eller ja Nighthunter, Morganhäst. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Mig själv (Sad times) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Kan inte ha ljudet på, hade sönder ljudet på datorn när jag var mindre, en liten del av hörlurarnas typ ände är kvar inne i uttaget, så ljudet går till den >.< annars hade jag haft ljud på alla mina spel ^^ 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Stationär, Windows 7 typ 5 år gammal :P 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Nej och nej. xD 

Önskeras i spelet? 
Mustang... :3 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag gick vilse i silvergladebyn i typ lvl 5 :') 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Klubbens oseriösa clown med ovårdat språk. ;) 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min gamla bästis hade sökt upp ''hästspel'' och fick upp Star Stable Online. Hon visade mig det och jag tyckte det var jätte kul så jag fortsatte, och hon spelade det varje dag med mig men jag flyttade ju 
men ändå så spelar jag fortfarande! 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården, klart det bästa stället, annars jorvikstallet. 

Önskefunktion i spelet? 
Att 2 personer kan äga en klubb eller att man kan ge över ledarskapet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: