Gallant Unicorn

Intervju med Matilda Winterroad

Matilda Winterroad
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
-Sedan mars 2016. 

Är du StarRider? 
-Jao. 

Är du medlem i en klubb och isåfall vilken? 
-Nix. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
-Nej, definitivt inte! Älskar min HotPepper! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
-1-3 timmar om dagen. 

Spelar du några andra spel? 
-Ja, bland annat Disney Crossy Road och Smash Road. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
-Mina hästar, of course, och uppdrag. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den och vilken ras är den? 
-Nja... Jag vill inte säga det, dem kanske lyssnar😂 

Har du någon bästa vän i spelet? 
-Nej, vill inte det heller. 

Har du ljudet på från spelet eller lyssnar du på musik? 
-Det beror på. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
-Jag spelar på en Lenovo Laptop. 

Läser du bloggar om spelet, isåfall vill du rekommendera någon? 
-Nix, bara denna. 

Önskeras i spelet? 
-Jag vet inte, Shetlandsponny och Clydesdale kanske. 

Ditt bästa minne från spelet? 
-När jag köpte min Shire, Ashcloud. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
-Den ensamma. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
-Såg en annons på YouTube, så, aa. 

Var har du ditt hemstall? 
-Har hemstall i Valedale, där är ju så mysigt, även innan det gjordes om. 

Önskefunktion i spelet? 
-Att man kan göra skänkelvikning, att man ska kunna ha ett husdjur som springer bakom en hela tiden om man inte tar bort så att den gör det, och att man ska kunna ramla av.

Kommentarer
Postat av: Alexandra Goldnose

Åh älskar verkligen intervjuer, måste börja göra de mera på min blogg :D

2016-07-16 @ 19:35:46 - http://nouw.com/goldnose
Postat av: Alexandra Goldnose

Åh älskar verkligen intervjuer, måste börja göra de mera på min blogg :D

2016-07-16 @ 19:35:54 - http://nouw.com/goldnose

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: