Gallant Unicorn

Jag älskar den här färgen på starthästarna

Min starthäst på Haley Rainstorm är ju min favorit, men den här kommer nog på andra plats!
 
Tyvärr blev bilden lite mörk, men ser ni hur detaljerad den är (för att vara en starthäst liksom)?
Blank och med muskler, har faktiskt inte känt något behov av att köpa någon annan häst på det kontot,
det blir nog bara den där Welshponnyn som jag ska köpa i morgon! Eller, idag? Det beror på om jag
kommer kunna göra dagliga uppdrag hos Eremiten idag. Kommer inte ihåg vilken tid jag gjorde dem vid igår...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den finns att köpa som en Morgan på Ferdinands hästmarknad

Svar: Ja jag vet, äger den på mitt Haley Rainstorm konto :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-05 @ 22:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: