Gallant Unicorn

Jag glömde bort Vanessa, igen!

Stackars Vanessa, hon blir bortglömd hela tiden haha!
För er som inte hängt med riktigt så är Vanessa ett av mina konton på AirStar, jag har levlat upp kontot till level 16 sen har det mest fått stå. Jag loggar in på det då och då när jag har tid och lust att göra uppdrag.
 
Igår så loggade jag in en stund sent på kvällen och gjorde midsommaruppdragen, uppdragen med Tim på Fort Pintas strand och så fortsatte jag med uppdragen på Sydhoven.
 
Midsommar uppdragen var ju lite spännande så här på kvällskvisten, man kunde ju till och med se vad man gjorde! För att vara en fredagkväll på sommaren så var det ovanligt lite folk inne och spelade på AirStar!
 
 
Passade på att rida runt lite med de söta vildhästarna, blir lika glad varje gång de dyker upp!
 
 
Träffade Madison för första gången, hon är nog den enda ''barn'' NPC:n som jag faktiskt gillar!
 
 
 Jag har precis fått träffa Eremiten där för första gången på det här kontot och jag tycker att han är så charmig!
 
 
Och så Tim, tycker inte att han är lika charmig... Pinade mig igenom uppdragen för att få XP:n för dem, jag gillar tävlingen och jag tycker att dansgolvet är en rolig grej. Men Tim? Näe!
 
Är jag ensam om att tycka att Tim är en jättejobbig och irriterande karaktär?
Känns som att jag helst bara vill titta bort och klicka vidare i uppdraget när han börjar prata om smör, paprika och träd... Bara schhhhh liksom? 

Kommentarer
Postat av: Ashley Foghill

Haha jag känner samma! Enda gången jag faktiskt inte pallar läsa uppdragen, utan bara klickar förbi x( Jag vill inte vara ett träd ;__;

2016-07-02 @ 11:10:40 - http://ashleyfoghill.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: