Gallant Unicorn

Jag saknar att göra videor!

När jag spelade in mitt första levlingshäng så tänkte jag att: '' Det här kommer ingen att vilja titta på, jag har inget intressant att säga.'' Så jag planerade mer eller mindre att ta ned videon om den fick för mycket negativ kritik. Nu blev det ju inte riktigt så utan jag har laddat upp 21 stycken videor där jag bara sitter och babblar.
Tänk er (ja ni som tittar på mina såna videor alltså) att det är över 21 timmar som ni lyssnat på min träliga röst? Jag avskyr verkligen att höra min egen röst och att redigera de där videorna är en pina haha! 
Men jag märker ju att de är uppskattade och jag tycker att det är ett bra sätt att nå ut med mina åsikter och funderingar. Från att ha varit så osäker på om jag ens skulle ladda upp den där taffliga videon till att sitta här och sakna att spela in just sådana videor? Vad hände där? Jo, mina fantastiska prenumeranter! Det är så mycket fina ord och kärlek bland mina kommentarer att jag bara vill nypa er i kinderna!
(Jag är inte så creepy som det låter, bara nästan...)
 
Så, vad är problemet? Varför har jag inte bara loggat in och spelat in en video?
Jo så här är det: Jag har haft vänner hemma hos mig konstant i över en vecka, och jag fixar helt enkelt inte att sätta mig och prata med min datorskärm när det är andra personer i samma rum. Jag vill inte ens spela in en video där jag pratar när min man är i samma rum och vi har varit tillsammans i nästan 8 år. Det är samma sak om jag pratar i telefon, jag vill knappt ha mina djur i samma rum haha! En vän till oss fick flytta in till oss helt hastigt och oplanerat men i kväll (beroende på om servern är öppen efter uppdateringen så klart) så kommer jag bokstavligt talat lyfta ut alla som är i mitt hus. De får helt enkelt ge sig ut på Pokémonjakt eller något så jag kan få spela in en video i lugn och ro! Har ju knappt levlat min nya Frieser för jag ville spara den så nu har jag att göra!
 
Plockade hem den här söta lilla hästen tidigare idag, är jag den enda som fortfarande gillar den första modellen på hästarna? Eller följer jag helt enkelt ''fel'' personer på Instagram? För jag ser nästan aldrig de här hästarna längre...
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Du har en jätte fin röst så det så! <3 Dessutom, jag älskar den gamla modellen så säg inget haha.

2016-07-20 @ 10:23:21 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Andrea Applecamp

Jag älskar dina levlingshäng och din röst!❤️❤️

2016-07-20 @ 11:17:04
Postat av: Luna Friendstreet

Jag tycker också om gamla modellen på hästarna! :D

2016-07-20 @ 11:55:06
Postat av: Hej!

Jag kan lyssna på din röst hela tiden 💗💗 Jag tycker de gamla modellerna på hästarna är supersöta. Det är synd att dem inte är så "levande" som de nya hästarna.

2016-07-20 @ 13:10:27 - http://mejsicrazyrock.blogg.se/
Postat av: OboyPonnyn

Älskar verkligen starthästmodellen! De känns väldigt neutrala och sköna att bara rida runt på!
/Oboy

2016-07-20 @ 20:14:22
Postat av: Zoe Summerweb

Håller med dig! I mina ögon är vissa gamla hästar finare än vissa nya haha. :)

2016-07-20 @ 20:29:05 - http://leilamajazoe.blogg.se
Postat av: Haley Eastlake

Jag älskar de gamla modellerna speciellt starhästmodellen, det är star stable för mig. De nya hästarna är fina men de har inte alls samma känsla som de äldre.

2016-07-20 @ 21:45:28 - http://eastlakestable.blogg.se
Postat av: Matilda Southtree

Min start Silver är den häst jag hade valt om jag endast fick ha en häst ;) Rider dock inte runt på honom då jag har 3 urhästar att levla.

2016-07-20 @ 22:39:21
Postat av: Elin Westrock

Håller med, gillar också de gamla modellerna. Jag rider fortfarande runt på dom ibland och även köper.

2016-07-21 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: