Gallant Unicorn

Jag vill ha uppdrag och information idag!

Vad hoppas ni på i dagens uppdatering?
Jag hoppas på uppdrag, med vad som helst typ? Okej, jag hoppas lite i hemlighet på argeologi i Epona...
Men jag hoppas även på information om den där uppdateringen av hemstallet och lite information om det nya området. Jag veeeeet att det kanske inte blir något av någon av sakerna förrän i december.
Men bara en liiiten liten sneak peek?
(Random bild på söta Pearl för att inlägget inte ska bli en wall of text bara...)
 
Jag är redan less på skattjakten, jag har inte fått en enda liten ny pryl och börjar helt ärligt tvivla på att det ens finns något nytt? Tycker det är osannolikt att jag inte skulle fått något nytt alls när jag gjort skattjakten på fyra konton varje dag sedan skattjakten kom... Så lite besviken är jag allt!
 
Det är många som skrivit om att de fått nya saker, visat bilder i Facebookgrupperna, på Instagram och så vidare, Men, inget av det som de visat har varit nytt för mig. Kan tänka mig att det är saker som är nya för dem, alltså att de antingen inte spelat de tidigare åren skattjakten funnits eller att de helt enkelt inte fått alla sakerna tidigare år så att de sakerna är ''nya'' för dem. De är ju fortfarande inte nya för i år liksom. Jag var riktigt peppad på att se vad de lagt in för nytt då jag tycker att de utvecklats något otroligt bara under det senaste året vad gäller utseende och detaljer på kläderna i spelet.
 
T-shirten på bilden är en av mina favoriter från skattjakten, har fått den i alla färger i år med... 
 
Trist då det är ett bra sätt för mig att samla på mig kläder till min serie haha!
Vill ju helst inte spendera Starcoins och Shillings på kläder som jag enbart använder i serien...

Kommentarer
Postat av: Dakota Hawkdawn

Jag måste nog hålla med dig för midsommarskattjakten är rätt tråkig:/

2016-07-13 @ 09:12:30
Postat av: Nadia

Ni två är så söta ❤️😄

2016-07-13 @ 12:26:06 - http://glitterrams.weebly.com
Postat av: Sally lowroadSally lowroadlowroad

Jag har fått 2 nya saker ett svart blus och en rosablå linne

2016-07-13 @ 16:09:02 - http://Koko.se
Postat av: Felicia

Nice

2016-07-13 @ 21:37:34 - http://frokentv.se
Postat av: Yvonne Sweetwood

Jag har fått en keps jag inte sett innan, men den måste ju inte vara ny för det haha men den är nån svartvit med stjärnor xD

Svar: Jag tror jag vet vilken du menar, den finns med rosa på med? Om det är den jag tänker på så är den inte ny :/
ssohaley.blogg.se

2016-07-14 @ 16:03:37
Postat av: Matilda Southtree

Jag har fått två kjolar som jag tror jag berättat om innan, de är i den här nya skuggade stilen sso har på nu, veckade ner på ändrn och i ett häng(?) under tröjan, men de är nya för mig och jag tror inte att de är så gamla. Kan mycket väl vara från i år, jag snackar inte om "sommarblommig kjol", den är nästan uråldrig

2016-07-16 @ 01:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: