Gallant Unicorn

Lite variation är väl roligt? Ny kategori på bloggen!

Det här är en sak som jag tänkt göra ett tag men, ja, jag har svårt att komma igång med saker!
Men nu så! Nästan varje dag så träffar jag på en eller flera spelare som jag tycker har jättefina outfits!
Jag brukar alltid skriva det till personen, de flesta uppskattar ju att få komplimanger och det är alltid lika kul att se hur glad personen i fråga blir! Så min tanke var att jag skapar helt enkelt en ny kategori på min blogg där jag visar er outfits som andra spelare har som jag gillar! Efter att jag frågat spelaren ifråga så klart!
Idag så klampade jag rakt på Zoey när jag gjorde uppdrag på mitt Vanessa-konto. 
Det var något knepigt att ta en bild eftersom det var sunkigt ljus i träsket, många andra som gjorde uppdrag och så min egen karaktär som ville stå i vägen haha! Zoey's stackars häst hann ju till och med somna innan jag var klar!
 
Så, där stod jag som ett litet creep och frågade Zoey om jag fick ta en bild till min blogg...
Men Zoey var så snäll och stod tålamodigt stilla så jag kunde fota! Titta vad fint hon matchat!
 
Det jag gillar med Zoey's outfit är att hon lyckats knyta ihop en outfit med olika nyanser väldigt bra!
Det bruna smälter ihop bra med det gul/beiga utan att det ser plottrigt och rörigt ut. 
Bra jobbat Zoey!
 
Ha i åtanke att det här är mina åsikter, alla har olika sätt att matcha och gillar olika saker... Okej? :)

Kommentarer
Postat av: Zoey Queenwright

Åh tack så jättemycket för de fina orden! <3 Det var bara roligt att hjälpa till! :D

Svar: Tack för att du var så tålmodig och stod stilla :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-14 @ 17:49:07
Postat av: Dakota

Jag såg Zoey i spelet idag<3

2016-07-15 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: