Gallant Unicorn

Min nya häst får ha knoppar nu...

Jag brukar i stort sett aldrig knoppa mina hästar om jag inte ska fota dem med någon särskild outfit eller om vi ska ha event med klubben osv...
Men, min nya Quarter kommer att få ha knoppar tills vidare. Här är anledningen:

När man väljer den korta manen så får hästen en kal fläck där det ser ut som den kliat av sig allt tagel. Ouuf.
Inte alls fint! Så nu är det (minst) två buggar som rör hästarnas manar.
Den på bilden och så den som gör att hästen får alla frisyrer på samma gång bara man håller muspekaren över de valbara manarna hos hästfrisören... Så här:
Jääääättefint haha!
Den buggen försvinner som tur är så fort man loggar ut och in igen...

Hoppas de löser de här buggarna snart, för jag tyckte min nya Quarter var fin i den där manen men jag vill inte rida runt med en skallig häst! 




Kommentarer
Postat av: Andrea Applecamp

Haha! Min kompis hade den där buggen med alla manar på en gång förut. Vi båda bara: "Ehhhh...". HAHAHAHAA 😂😂

2016-07-29 @ 09:57:32
Postat av: Amira Goldpie

Ja, den buggen stör mig verkligen, haha. En gång hade min ena häst alla frisyrer samtidigt C: Såg jätte knasigt ut.

2016-07-29 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: