Gallant Unicorn

MysFriesern

Just nu håller jag på att rendera ett två timmar långt levlingshäng, det längst någonsin haha!
Det kommer att ta ett bra tag att rendera videon, sen ska jag ju ladda upp den med så att, ja... I natt någon gång!
Det var så mysigt att levla min inte så nya Frieser igen, jag hade bara levat den till level 9 och sen sparat den till levlingshängen så det var riktigt kul att levla igen! Sen är det ju ett + när hästen är fin att titta på under tiden med! Har inte riktigt vant mig vid den nya Friesern än, så jag blir fortfarande lite kär när jag ser den!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Eveningsmith

Är det bara jag eller fastnar den i allt och inget? De senaste dagarna jag har levlat den har jag nästan fastnat i allt eller är det jag som är dålig XD

Svar: Haha och det frågar du mig? Jag är rädd att Jorviks hästpolis ska ta ifrån mig mina hästar för jag kraschar dem i ALLT haha :D
ssohaley.blogg.se

2016-07-22 @ 21:28:07
Postat av: Amedea

Ska köpa en imoorgon!
Btw, har du sett bilden på SSOs hemsida?

2016-07-22 @ 22:51:57
Postat av: Svea Stargarden

Asså, nu har jag undrat och letat i flera veckor, du har så otroligt fina bilder, vilket program änvänder du när du fixar så fint ljus, och går det programmet att använda på en HP dator tror du?

P.S ILYSM❤️

Svar: Åh, tack! Jag använder en sida som heter befunky.com :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-24 @ 15:21:40 - http://sossepaket.weebly.com
Postat av: Elin Crazystreet

Vad redigerar du med så det blir så coolt ljus? Dina bilder är super fina! ;))

Svar: Jag använder en sida som heter befunky.com, och tack :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-25 @ 09:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: