Gallant Unicorn

Några till bidrag till min samling

Jag har sparat det mesta som jag kommit över som har med spelet att göra. Allt från affischer till de små korten man får om man köper Starcoins vid olika högtider. Vad jag ska göra med det jag samlat på mig kommer ni att få se lite senare hehe, är inte riktigt klar än...
Idag så var jag inne i en bokhandel och hittade det här: 
 
Hur fint? Det kunde jag så klart inte låta bli att köpa! Pennfodralet kostade 79 kronor och setet med pennor, vässare och sudd kostade 59 kronor. Kommer antagligen inte att använda sakerna (förutom möjligtvis pennfodralet då) eftersom jag tycker att pennorna är för söta för att vässa haha! Och innan ni frågar, jag har ingen som helst koll på vart saker ifrån spelet säljs. Hade bara tur och hittade det här när jag letade efter uppföljaren till boken jag håller på att läsa nu så jag tror att vi helt enkelt får hjälpas åt att hålla utkik 😊

Kommentarer
Postat av: Ashley Foghill

Åh vad söta saker! Älskar att samla på mig sånt jag hittar med sso-tema, men hittar sällan saker :/

2016-07-26 @ 20:53:04 - http://ashleyfoghill.weebly.com
Postat av: Stephanie Diamondfall

Så gulligt asså, måste verkligen söka upp ett sånt och köpa.

2016-07-26 @ 21:04:24
Postat av: Claire Masterknight

Vilken bokhandel? Akademibokhandeln?

Svar: Näe, tror det är en fristående bokhandel :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-26 @ 21:47:41
Postat av: Yvonne Sweetwood

Jag köpte ju mitt på Klädkällaren, men andra kommenterade ju att det finns på både lekia och Akademibokhandeln så ett tips är ju o kolla där ;)

Svar: Har kollat på Lekia och de hade inget, de kollade på mig som om jag frågat efter droger i kassan :S
ssohaley.blogg.se

2016-07-27 @ 07:51:55
Postat av: Meja Crazyrock

En liten tanke, för de som spelat StarShine Legacy tycker jag att det ser ut som Anne och Lisa på framsidan! Med Concorde och Starshine i bakgrunden. Det måste väl ändå betyda att Anne ska komma till sso?

Svar: Så många frågor och så få svar... Som vanligt när det gäller Anne haha :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-27 @ 08:41:42 - http://mejacrazyrock.blogg.se
Postat av: Nora Sleepyhurricane

Det finns i en Leksand afärr i min dtad6

2016-07-27 @ 17:36:50
Postat av: Nora Sleepyhurricane

*stad

2016-07-27 @ 17:37:22
Postat av: Anonym

Jag tycker det är lite konstigt att Anne håller i ett ridspö, eller vad tycker du?

2016-07-31 @ 17:45:39
Postat av: Anonym

Jag tycker det är lite konstigt att Anne håller i ett ridspö, vad tycker du?

Svar: Jag tänkte också på det, men jag kan tänka mig att de som ritat bilderna inte har spelat spelet kanske? Så att de inte är helt inne i vad som finns i spelet och inte? :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-31 @ 17:48:15
Postat av: Gurka är gott

Vilken bok letade du efter? :P

Svar: "En ovanligt torr sommar" av Peter Robinson, har den bara i pocketformat och ville ha den inbunden med 😊
ssohaley.blogg.se

2016-08-02 @ 22:39:03
Postat av: Hanna Shydawn

Jag har oxå sånna köpte dom på klädkällaren!

2016-12-04 @ 19:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: