Gallant Unicorn

När kommer min intervju upp?

Trots att jag förklarat det här så många gånger får jag dagligen frågan: '' När kommer intervjun jag skickade in upp? Det har gått typ 2 dagar!!!!''. Eh... Återigen, så här är det: Jag tidsinställer alla intervjuer så att de kommer upp varannan eller var tredje dag beroende på hur många ''vanliga'' inlägg jag skrivit. Detta är för att jag inte vill fylla min blogg med enbart intervjuer. Jag har ställt in inlägg så att de fyller hela juli ut. Sen har jag i skrivande stund 38 (!) intervjuer som jag inte ens hunnit lägga upp än som jag ska sätta som tidsinställda inlägg... Så atteh, om du skickar in en intervju nu så kommer den inte att komma upp än på ett bra tag. För hur kul hade det varit med 50 intervjuer efter varandra? Tänk, flera dagar utan mitt klagande och gnällande? ^^ 
 
Jag kallar den här bilden ''flygande Arabisk gädda (jag tycker de påminner om gäddor i ansiktet haha!)  

Kommentarer
Postat av: Amelia Mountainhaven

Heh... Förlåt om du blev sur eller så, men jag visste liksom aldrig hur lång tid det tog, så jag har aldrig sett det förut. Hoppas du inte tog illa upp! ❤️😊

Svar: Haha nej jag blev inte sur, det var riktat till de som skriver och frågar tre gånger på samma dag 😊
ssohaley.blogg.se

2016-07-18 @ 17:59:21
Postat av: Amelia Mountainhaven

Okej!

2016-07-18 @ 18:46:24
Postat av: Alexandra Goldnose

Hej Haley! Skulle jag kunna få intervjua dig till min blogg? :)

Svar: Absolut 😊
ssohaley.blogg.se

2016-07-18 @ 20:57:39 - http://nouw.com/goldnose
Postat av: Alexandra Goldnose

Vad kul! Hur vill du ta de? Via brev, chatt eller kan man maila till dig på något vis? :)

Svar: Om du skriver dina frågor i en kommentar här så kan jag svara på dem och skicka i en kommentar till dig? Mina kommentarer syns ju inte så länge jag inte godkänner dem :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-19 @ 10:58:38 - http://nouw.com/goldnose
Postat av: Alexandra Goldnose

Ja det blir bra, om de int är till för mycket besvär så skulle jag gärna vilja ha en bild med dig till inlägget :)

1. Hur länge har du spelat och hur hittade du till starstable?
2. Spelar du varje dag, och i så fall hur många timmar?
3. Du är ju en "offentlig" person på starstable, hur känns det?
4. Hur många hästar har du, och har du någon aning om hur mycket SC du har lagt ner på dem?
5. Vad är det bästa med Starstable?
6. Sämsta med Starstable?
7. Drömfunktion?
8. En funktion som du INTE vill att ska komma? Som kanske andra vill ha?
9. Har du någonsin tröttnat på att spela och hur länge tror du att du kommer fortsätta spela?
10. Sista frågan, viker du eller skrynklar du ditt toa papper? :)

Svar: Hejsan! Sorry att det tog sån tid, din kommentar försvann lite i mängden :/ Här är mina svar i alla fall!

1. Hur länge har du spelat och hur hittade du till starstable? Jag har spelat sen den 11:e december 2011, jag hittade spelet genom att några av mina kompisar som jag spelade Howrse med tjatade på mig att jag borde testa det haha.

2. Spelar du varje dag, och i så fall hur många timmar? Jag spelar oftast varje dag, det kan bli allt från 10 minuter till flera timmar!

3. Du är ju en "offentlig" person på starstable, hur känns det? Det känns.. Både bra och dåligt. Det är jättekul när andra spelare kommer fram och vill prata och mindre kul när spelare inte kan ta ett nej, när de skriker på mig och hittar på att de är jag...

4. Hur många hästar har du, och har du någon aning om hur mycket SC du har lagt ner på dem? Oj, jag har nog runt 80 stycken vid det här laget. Och hur mycket StarCoins jag lagt ned på dem har jag ingen aning om haha!

5. Vad är det bästa med Starstable? Det bästa är att det alltid finns något att göra, någon att hänga med...

6. Sämsta med Starstable? Det sämsta är att det finns många som tar spelet på alldeles för stort allvar och är beredda att kiva över lik för några extra likes eller prenumeranter.

7. Drömfunktion? Att kunna ignorera alla som man inte är vän med eller med i samma klubb som.

8. En funktion som du INTE vill att ska komma? Som kanske andra vill ha? Möjligheten att kunna avla på sina hästar och en funktion som tillåter spelare att byta saker med varandra i spelet. Det känns som att båda de funktionerna är som uppbyggda för att folk ska bli av med sina konton på grund av att de låter andra logga in på dem...

9. Har du någonsin tröttnat på att spela och hur länge tror du att du kommer fortsätta spela? Nej jag har aldrig tröttnat på spelet helt, spelsuget har sviktat till och från när det inte funnits några nya uppdrag. Jag kommer fortsätta så länge jag tycker att spelet är kul!

10. Sista frågan, viker du eller skrynklar du ditt toa papper? Hrm, det beror på vad jag ska göra med det. Ska jag snyta mig så viker jag det till en vacker svan (skoja bara, kan inte vika svanar :( ) och ska jag göra annat med det så knycklar jag bara ihop det haha!

Bilden får vi föröka fixa någon gång när vi båda är inne antar jag? :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-19 @ 14:28:15 - http://nouw.com/goldnose

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: