Gallant Unicorn

Vanessa gör debut i Onyx i nästa avsnitt

Jag har levlat upp ett konto enbart för att kunna få den perfekta karaktären i Onyx.
Yes, bara därför. Jag ville ha det perfekta namnet på karaktären, det perfekta utseendet och de
perfekta kläderna. Sedan dag ett på det här kontot så har mitt mål varit att få till kontot precis så som
jag vill ha det. Och nu är jag där, Vanessa kommer att dyka upp i nästa avsnitt av Onyx. 
Jag är lite, lite nervös för att visa upp Vanessas roll i serien...
 Jag kan tänka mig att det kan reta upp vissa som tittar på serien, men helt ärligt så är det min 
serie och jag kommer inte att ändra sättet jag tänker på enbart för att det inte faller i god jord hos andra.
 
Jag tror inte att ni kommer kunna lista ut vad det är jag tänkt ut till Vanessa, men ni får gärna försöka!
Ni är sjukt sneaky så ni kanske lyckas? :D

Kommentarer
Postat av: Zoey Queenwright

Åh jag hade ingen aning om att det var du som ville ta en bild med mig haha!:o <3 cx

Svar: Hihi :D
ssohaley.blogg.se

2016-07-14 @ 17:08:28
Postat av: Amedea

Vänta.. Vad har hänt med hästens framben? ;'D

Svar: Starthästarna har lite mysko ben haha :P
ssohaley.blogg.se

2016-07-14 @ 22:42:54
Postat av: Ida L

Hmm kanske att hon är haleys försvunna syster som de hittar i bunkern? ;) haha det var min förta tanke

2016-07-14 @ 23:46:13
Postat av: signe swordstar

Uppskattar rollen hon fick! Tycker det är bra att du visar att det kan vara så typ <3<3<3<3<3

2016-07-15 @ 19:56:45
Postat av: Meja Crazyrock

Har sätt på avsittet nu och det var en jättebra idé och allt. Tyckte det var skitbra att Jenna inte brydde sig om det (Vill inte spoila) Och bra att du står upp för dig själv Haley så att ingen ska få trycka ner dig om inte dem gillar sånt! A + till Haley Rainstorm och serien Onyx <3

2016-07-15 @ 21:25:25 - http://mejacrazyrock.blogg.se
Postat av: Antoinette Silverforce

Tyckte det var sjukt bra och grymt! :D Bra utbud då alla ska få vara som de vill! :3

2016-07-19 @ 17:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: