Gallant Unicorn

Alla mina konton på SSO

Igår så spelade jag in en video med en liten presentation av alla mina konton i spelet!
 
 
 
Jag har fått massor av frågor om jag har ett konto som heter Anna, tänker inte skriva ut hela namnet för jag vinner inget på att hänga ut personen här. Men svaret är NEJ. Jag har inget konto som heter Anna. 
Vad denna Anna får ut av att ljuga om att hen är jag vet jag inte, men om du läser det här: Snälla sluta!
 
För det första så vill jag kunna stå för vad som görs i ''mitt namn''. Jag är alltid trevlig mot andra spelare så länge de är trevliga mot mig. Jag beter mig inte som om jag vore bättre än någon annan, men det är uppenbarligen inte så du beter dig. Jag har fått bilder på vad du skrivit när du sagt att du är jag. Du förstör för mig, du förstår det va? Sen tycker jag det är så otroligt pinsamt att du tror att du skulle kunna komma undan med det. Det enda som krävs är ju att någon frågar mig om det är mig de pratat med när du suttit och skrivit att du är jag, sen är din lilla bluff avslöjad. Vad hade du tänkt göra då?
 
För det andra så bryter du mot spelets användaravtal, jag och flera av de som du skrivit med har anmält dig. 
Att utge sig för att vara någon annan är aldrig okej!

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Bra video! Skulle du kunna hjälpa mig med bloggdesign? Inte så bra på det hehe...

Svar: Jag är nog helt fel person att fråga om det, jag har inte gjort min design själv heller så kan tyvärr inte hjälpa dig där :P
ssohaley.blogg.se

2016-06-20 @ 16:51:05 - http://winterdottersigrid.blogg.se
Postat av: signe swordstar

Har hänt mig att en person (säger såklart inte vem) har låtsas vara mig och fått mig avstängd för hon har sagt att grund kontot är detta jag heter...

2016-06-20 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: